2ちゃんねる スマホ用 ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50    

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

【札幌】コンビニ駐車場でカーステレオ音量を巡り口論 その後「制裁として」車ではねる 46歳男を逮捕

365 :名無しさん@1周年:2017/05/01(月) 11:23:44.98 ID:tUoJ/Zla0.net
>>361
こういうやつじゃねえか、知らねえけど
BabyMetal Iine! Live Tampa FL Amalie Arena 4/27/17
https://youtu.be/jYYJYR3DS9I

bcrichmark1 day ago
What the F soo many people are sitting in there seat???? I Have never been to a single concert where people actually use the seat to sit in.
GET THE F UP AND ROCK OUT. Baby Metal is amazing and deserve more respect. the idiots sitting should leave and go watch a movie
if they wanna sit.
こんなに大勢の奴がシートに座ったまんまなのか????俺は本当にシートを座るために使っている奴がいるコンサートに行ったことは無いよ。
立ち上がってロックしろ。BABYMETALは素晴らしいしもっと尊敬を受けるに値する。座っているバカ共は帰って座りたいなら映画を見に行け。

jerps931 hour ago←動画のうP主
They really do deserve more respect they put on such a great show. Everybody stood when the chili peppers to the stage.
BABYMETALはこんなに素晴らしいショーをしたんだから本当にもっと尊敬されていい。レッチリがステージに現れたらみんな立ってたよ。

John Angstadt1 day ago (edited)
Thank you so much for posting this. My wife and I were there losing our minds in the 15th row. Best. Show. Ever!!!
動画を上げてくれて有難う。妻と私は15列目で感動していました。今までで最高のショーだった!
And yes, the people around me were a bunch of people in their 40s and 50s seated looking at me like I was nuts.
Didn't care. BabyMetal was amazing!
ああ、確かに私の周りは座ったまんま私のことをアホみたいに見ている40代と50代の人ばかりだった。気にしないよ。BABYMETALは素晴らしい!

jerps931 hour ago←動画のうP主
there was a lot of people that didn't care for babymetal at that show.
このショーではBABYMETALのことを気にしてない奴が大勢いたね。

Totally Radical Dude1 day ago
where is the moshpit? dafuq kind of concert is this
モッシュピットはどこだ?これはどういうコンサートなんだよ

jerps931 hour ago
Chili peppers have an older audience and need to sit lol.
レッチリは座らないといけない年寄りファンを抱えてるんだよ(笑)

420shober2 days ago
I've never seen a concert that no one's is headbanging to rock music
俺は誰一人としてロックミュージックにヘッドバンギングしてないコンサートを見たことがないよ。

Ishbu1015 hours ago
wtf is this. I'm glad I missed this and came later.
何だこれ。俺は遅れて行って見逃して良かった。

jerps931 hour ago
No mahn. they put on a great show.
まあまあ。BABYMETALは素晴らしいショーをしたよ。

総レス数 1000
178 KB
新着レスの表示

掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50
read.cgi ver 2014.07.20.01.SC 2014/07/20 D ★