2ちゃんねる スマホ用 ■掲示板に戻る■ 全部 1- 最新50    

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています

政治】民主・蓮舫氏、津田弥太郎議員のセクハラ暴行について「その話は泥沼になる」「どこかで用意した原稿かも」「私どももやられた」★4

791 :名無しさん@1周年:2015/09/21(月) 11:09:43.16 ID:qEzvMSdd0.net
During Special Committe of Japanese Upper House of Councillors,
Yataro Tsuda (member of DPJ) raped Mizuho Onuma (member of LDP).
This crime was performed irrespective of voting of a bill.
Yataro Tsuda said "unrelatedness" about this event, and has been still keeping quiet.
Though an evidence video is exhibited widely,
Renhou Murata (acting leader of DPJ) and Kiyomi Tsujimoto (deputy chairman of Policy Research Council of DPJ) don't admit a fault yet.
And Japanese TV media are reporting almost no this event.

日本の参議院特別委員会の間、
ヤタロウ・ツダ(民主党メンバー)はミズホ・オーヌマ(自民党メンバー)に性的暴行をしました。
この犯罪は採決とは無関係に行われました。
ヤタロウ・ツダはこの出来事に関して「関係ない」と言い、未だに沈黙を保っています。
証拠ビデオが広く公開されているにも関わらず、
レンホウ・ムラタ(民主党代表代行)とキヨミ・ツジモト(民主党政調会長代理)は未だに非を認めていません。
それに日本のTVメディアはこの出来事をほとんど報じていません。

総レス数 1005
227 KB
新着レスの表示

掲示板に戻る 全部 前100 次100 最新50
read.cgi ver 2014.07.20.01.SC 2014/07/20 D ★